Szellemlovas web-bolt - View Hir


Antikvárium

Antikvár ritkaságok
Antikvár könyvek, újak elől
Antikvár könyvek, ABC-ben
Antikvár szerepjátékok
Antikvár újságok

Új könyvek

Hamarosan megjelenő könyvek
Nemrég megjelent könyvek
2018-ban megjelent könyvek
2017-ben megjelent könyvek
2016-ben megjelent könyvek
Új könyvek, ABC-ben
Új szerepjátékok

Angol könyvek

Hamarosan megjelenő könyvek
Angol regények
Angol könyv Android
Angol könyv Arkham Horror
Angol könyv Tannhäuser
Angol szerepjátékok
Angol szerepjátékok DnD 5th Edition
Angol szerepjátékok Adventures in Middle-Earth
Angol szerepjátékok End of the World
Angol szerepjátékok Legend of the Five Rings
Angol szerepjátékok Pathfinder
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Star Wars
Angol szerepjátékok Shadowrun
Angol szerepjátékok Warhammer 40K

Kiegészítők

Kockák, szütyők


Augusztusi Top 5 könyv és szerepjáték

Dátum: 2019-09-04

A nyár utolsó hónapjának toplistájából csemegézhettek, amit ezúttal kettészedtünk. Most A sci-fi és fantasy könyvek top 5 listája után a szerepjátékok legnépszerűbb 5 könyvét találjátok.
Jó nézelődést, olvasgatást, kockadobálást! :)

Top 5 sci-fi és fantasy könyv



Prospero Lángokban1. Prospero Lángokban
(Warhammer 40k)

A Császár tajtékzik. Magnus, a Vörös, az Ezer Fiak légiójának primarchája katasztrofális hibát vétett, mellyel veszélybe sodorta a Terra biztonságát.

Mivel nem maradt más választása, a Császár megbízza Leman Russt, az Űrfarkasok primarcháját, hogy kerítse kézre fivérét az Ezer Fiak szülőbolygójáról. Ezt a varázslókkal teli bolygót nem lesz egyszerű legyőzni, de Russt és Űrfarkasait sem könnyű eltántorítani. A haragos szívű Russ eltökélte, hogy bíróság elé állítja Magnust, és ezzel mozgásba lendülnek a Prospero végzetét meghatározó események.






Kárhozat2. Kárhozat
(A holló jele 3)

A holló jele-sorozat befejező kötetében mindennél nagyobb veszély leselkedik az ismert világra, az istenek a végső összecsapásra készülnek.

A köztársaságot védő Névtelenek hatalma megtört: a Peremet, a köztársaság és a halhatatlan Mély Királyai közötti utolsó védvonalat végzetes katasztrófa sújtotta. Könyörtelen vörös esőzések árasztják el a vidéket, a homályban új szörnyetegek híznak a félelmen. Az Éjszárny parancsnokait egyesével vadásszák le, és még a halhatatlanoknak is meg kell tanulniuk a halál jelentését. A Mély Királyainak egyre nő az ereje, és készen állnak az utolsó nagy ütközetre.

Ryhalt Galharrow, az Éjszárnyak vezetője azonban távol van mindettől. A Kárhozat sosem látott mélységeibe merészkedett. A végtelen és fertőzött sivatag lénye a testébe költözött, megváltoztatta, és most a múltjának szellemei mindenhová elkísérik. Még a sötétség szívébe vezető, mindent eldöntő küldetésre is, aminek a tétje a világ fennmaradása.



Az utolsó tréfa3. Az utolsó tréfa

Newer York városa túlélte ugyan a holokausztot, de nagy árat fizetett érte: merev erkölcsi törvények uralják, fürge robotok figyelik az emberek viselkedését, a legkisebb kihágás is személyes katasztrófát vonhat maga után.

Allen Purcell ama kevesek közé tartozik, akik szó szerint képesek megváltoztatni a világot, és amikor olyan kormányzati állást ajánlanak neki, ahol a közerkölcs felelőse lehet, elhatározza, hogy változtat, amin csak tud. Ehhez azonban tenni kéne valamit azzal a fejjel a szekrényben…

Philip K. Dick korai regénye lebilincselő és ijesztő tanmese egy olyan társadalomról, amely a rend fenntartása érdekében bármit képes feláldozni, még a saját szabadságát is.



A korona szövetsége4. A Korona szövetsége
(Mysterius Universe: Pannon legendák 2)

A.D. 2672. Két évvel Stephanus koronázása után a pártoskodó és egymással vitézkedő politikai erők újra felsorakoznak az északi és a déli törzsek oldalán; a korona szövetsége felbomlani látszik, a polgárháború előszele újra megérinti a pannoni magyarságot. Mikor Barkóczi János bán, a déli Tamas klán vezére, a király akaratával szembeszállva saját gyarmatbirodalom kialakításába kezd, a pannoni csatában vereséget szenvedett Űrtemplomos Lovagrend elérkezettnek látja az időt, hogy bosszút álljon. Archer Orsoly, a turáni fényíjászat új reménysége, és Bánfihunyadi Szabolcs, a nemesi származását eltitkoló őrkatona Barkóczy roncshalmazzá vált csillagrombolóján találkoznak először, ahol a bán és pár száz hadra fogható katonája vérszomjas zsoldosok és templomosok tízezreivel néz farkasszemet. Amikor Barkóczy világossá teszi, hogy a Székely Dózsa György roncsát „egy talpalatnyi magyar földnek” tekinti, amit élete árán is megvédelmez, a fiatalok megértik, hogy sorsuk hamarosan beteljesedik…

Harrison Fawcett a millennium tiszteletére írt A Korona hatalma című regényében 27. századi perspektívából elevenítette fel a Magyar Szent Korona történetét. A Korona szövetsége a több kiadást megért, kultikus mű méltó folytatása.

Az előzményektőlfüggetlenül is olvasható regény nem mindennapi izgalmakat ígér az SF kalandregény-irodalom kedvelőinek, és méltó tisztelgés az 1566-os szigetvári ostrom hősei előtt.




Az első eretnek5. Az első eretnek
(Warhammer 40k)

Miközben a Nagy Hadjárat galaxisszerte felmorzsolja a Birodalom ellenségeit, az Igehirdetőket megbüntetik, amiért élő istenként imádják a Császárt. Lorgar és fiai az ítélettől zavarodottan keresnek új utat, miközben bolygót bolygó után elpusztítva engednek utat haragjuknak és elkeseredettségüknek, megszámlálhatatlan csatatéren. Az anyagi világegyetem legszélén azonban ősi ellenségekkel találkoznak, amelyek sokkal hatalmasabbak, mint ahogy valaha is képzelték – bár azért keltek útra, hogy megvilágosodást hozzanak a Birodalomnak, ehelyett a Káosz rontó erői találnak fogást a XVII. Légión, hogy új, mindennél sötétebb sorsot kovácsoljanak nekik.



Top 5 szerepjáték könyv



D&D (5th Edition) - Player's Handbook1. D&D (5th Edition) - Player's Handbook
(Alapkönyv)

Everything a player needs to create heroic characters for the world’s greatest roleplaying game.

The Player’s Handbook is the essential reference for every Dungeons & Dragons roleplayer. It contains rules for character creation and advancement, backgrounds and skills, exploration and combat, equipment, spells, and much more.

Use this book to create exciting characters from among the most iconic D&D races and classes.

Dungeons & Dragons immerses you in a world of adventure. Explore ancient ruins and deadly dungeons. Battle monsters while searching for legendary treasures. Gain experience and power as you trek across uncharted lands with your companions.

The world needs heroes. Will you answer the call?



D&D (5th Edition) - Xanathar's Guide to Everything2. D&D (5th Edition) - Xanathar's Guide to Everything
(Alapkönyv kiegészítő)

Explore a wealth of fantastic new rules options for both players and Dungeon Masters in this supplement for the world’s greatest roleplaying game.

Assembled here for the first time is new information on adventurers of every stripe. In addition, you’ll find valuable advice for those of nefarious intent who must deal with such meddling do-gooders, including the Xanathar’s personal thoughts on how to dispatch anyone foolish enough to interfere with his business dealings. Alongside observations on “heroes” themselves, the beholder fills the pages of this tome with his personal thoughts on tricks, traps, and even treasures and how they can be put to villainous use.

  • Complete rules for more than twenty new subclasses for fifth edition Dungeons & Dragons, including the cavalier, the inquisitive, the horizon walker, and many more.
  • Dozens of new feats and spells, and a system to give your character a unique, randomized backstory.
  • A variety of systems and tools that provide Dungeon Masters new ways to personalize their home games, while also expanding the ways players can engage in organized play and shared world campaigns.

Beauty is in the eye of the beholder, but evil is in its heart!



Shadowrun szerepjáték - Alapkönyv 3. kiadás3. Shadowrun szerepjáték - Alapkönyv 3. kiadás
(Alapkönyv)

2060-at írunk. A mágia ugyanolyan létező dolog, mint az agglomerációk kegyetlen utcái. A feltételeket a cégek diktálják, miközben a tomboló konkurenciaharcban titkos műveletekkel próbálják egymást is sarokba szorítani. Az emberi test egybeolvadt a gépekkel - az utcai szamurájok fegyverkapcsolattal és emberfelettien gyors reflexekkel rendelkeznek, a dekások saját agyukkal kapcsolódnak a világot átfogó számítógépes hálózatra, a rigók egybeolvadnak járművükkel, és elképesztő sebességgel veszik be a hajtűkanyarokat. Te pedig része vagy ennek az elgépiesedett világnak, ahol a társasági felhőkarcolók a saját maguk vetette árnyékok fölé tornyosulnak. Ott élsz, azokban az árnyakban. Árnyvadász vagy - az utca ügynöke.

Lehetsz humán vagy troll, törpe vagy tünde. Dobálózhatsz tűzlabdákkal, vagy előránthatod megbízható Uzidat, vagy egy program segítségével olyan elegánsan és halálosan suhanhatsz át a számítógépes védelmeken, akár egy karcsú tőr. Nem számít milyen áron, de elvégzed a munkát. Árnyvadász vagy - vérbeli profi. Nem csak hogy képes vagy túlélni az árnyakban, de egyre erősebbé válsz... legalábbis egy ideig.

A Shadowrun Harmadik Kiadása egy komplett szabálykönyv a játékmesterek és játékosok számára. Tartalmaz minden olyan szabályt és információt, amely a karakterek megalkotásához és a játékhoz szükséges a Shadowrun népszerű univerzumában. A Harmadik Kiadás felülírja, kijavítja, kibővíti és tisztázza az előző Shadowrun kiadványok szabályait, ugyanakkor teljes mértékben kompatibilis marad a többi Shadowrun könyvvel és az eddig publikált kiegészítőkkel.



Warhammer Fantasy Roleplay: Rough Nights & Hard Days4. Warhammer Fantasy Roleplay: Rough Nights & Hard Days
(Kalandmodul)

Rough Nights & Hard Days offers five interlinked scenarios for Warhammer Fantasy Roleplay written by series veteran, Graeme Davis. These can be played as stand-alone adventures, or combined into an epic five-part campaign, where the Characters become embroiled in a bitter dispute between two of the Empire’s quarrelling noble houses. Rough Nights & Hard Days also introduces an entirely new playable species, and presents a variety of pub games to amuse and confuse players.

Rough Nights & Hard Days Includes:


  • A Rough Night at the Three Feathers: a quiet evening at the riverside inn becomes very eventful indeed.
  • A Day at the Trails: a much-awaited trial-by-combat becomes memorable for all the wrong reasons.
  • A Night at The Opera: an evening of cultured opera descends into farce and horror.
  • Nastassia’s Wedding: a celebrated society wedding does not go according to plan.
  • Lord of Ubersreik: competing factions gather for a ball that quickly becomes a battlefield.
  • Pub Games: one learns of the many pleasant pastimes of which one can partake in the local tavern.
  • Gnomes: a mysterious, new playable-species is added to Warhammer Fantasy Roleplay.

Rough Nights & Hard Days is the perfect addition to any game of Warhammer Fantasy Roleplay as it can be used to start a new campaign, to support the design of exciting locations, or to enhance an ongoing story with exciting new adventures and rules.




Warhammer Fantasy Roleplay5. Warhammer Fantasy Roleplay
(Alapkönyv)


Can’t put it down, can you? You know what’s in here. You’ve seen them. The twisted ones, the arrogant ones, the lost ones. Oh, you’d like to walk away and life be all cake and daisies, but you know you’re going here instead. You’ll try to convince yourself it’s because you’re greedy for the loot, or can’t resist a fight, but we all know the truth. So ready your sword, clean your pistol, and watch out for that dog – he might be small but he’s unreasonably vicious.
Warhammer Fantasy Roleplay takes you back to the Old World. Get the gang together, create your (anti)heroes, and set off to make your way through the vile corruption, scheming plotters and terrifying creatures intent on destruction.

The Warhammer Fantasy Roleplay Rulebook contains everything you need for grim and perilous roleplaying adventures in the Old World.