Osztályharc: Az 1917-es forradalmak (Dual Powers: Revolution 1917) (Magyar kiadás)

Új Társasjáték - Önálló játék
  • webrend/images/termek_large/tarsas_2021_reflexshop_osztalyharc_az1917esforradalmak2_lrg.jpg
  • webrend/images/termek_large/tarsas_2021_reflexshop_osztalyharc_az1917esforradalmak3_lrg.jpg

Tulajdonságok:

A játék kiadása: Magyar

A játék: Magyar nyelvű

Játékosszám: 1-2 játékos

Játékidő: 60 perc

Ajánlott: 13 éves kortól


Adatok:

Szerző: Brett Myers

Kiadó: Reflexshop Kft.

Kiadás éve: 2021


Értékelések:

0

A pontok átlaga


0 értékelés

Írj értékelést

Próbáld ki otthon azokkal, akikkel játszani fogsz
Azonnal kipróbálható

A kipróbálásról részletesen itt olvashatsz.
Ajandekutalvány

Szeretsz eljátszani a gondolattal, hogy mi lett volna a világ sorsa, ha egyes kulcsfontosságú történelmi események egy picit máshogy alakulnak?


Esetleg szereted a fontosabb történelmi eseményeket interaktívan átélni, végigjátszani azokat? Netán egy izgalmas, taktikus, kifejezetten 2 fős játékot keresel? Bármelyik is legyen, az Osztályharc egy kiváló választás lehet számodra! Éld át és játszd le az 1917-es forradalmak eseményeit! Forradalmat elnyomó kormányfőként vagy polgárháborút lángra lobbantó szovjetként szeretnéd újraírni Oroszország történelmét? A történelmet most a te tintáddal írhatod, a kérdés csak az: vörös lesz vagy kék?


Az Osztályharc egy 1-2 fővel játszható, átlagosan 30-45 percig tartó, kártyavezérelt, területfoglalós társasjáték, amit a témája miatt inkább 14 éves kortól javaslunk, noha a szabályait kb. 10 éves kortól meg lehet érteni.


A játék az 1917-es forradalmak idejére repíti vissza a játékosokat, akik egymással versengve próbálják a saját oldaluk felé terelni a történelem folyamát. II. Miklós orosz cár az év elején arra kényszerült, hogy lemondjon trónjáról. Helyére a konzervatív Ideiglenes kormány lépett, ám ezzel az új kormánnyal szemben sorakoztak fel a petrográdi szovjetek, a szocialisták által szervezett, munkásokból álló tanács. Ebből az alap állásból kezd a két egymással szemben áll fél, akik célja az év végére vagy magukhoz ragadni vitathatatlanul a hatalmat, vagy, amennyiben ez nem sikerült, nagyobb befolyást szerezni ellenfelüknél.


Ez a játékszabályokra lefordítva annyit tesz, hogy mindkét játékos felváltva kártyákat játszhat ki, amikkel a fordulók elején titkos célokat határoznak meg maguknak, a fordulók közben pedig újabb egységeket vonnak harcba, már lent lévő egységeket mozgósítanak, esetleg csatában megfáradt egységeket pihentethetnek.


A fordulók elején a körzetlapkák meghatároznak egy közös célterületet, amiért mindkét fél versenyezhet, valamint egy körzetet, amit ideiglenes a tüntető tömeg blokád alá von, és elzárja az oda vezető egyik útvonalat. Ezt követően a játékosok kiválasztanak 1-1 kártyát a kezükből, amivel saját, titkos körzetet jelölnek ki, amit ha sikerül elfoglaljanak, azért extra befolyáspontokat szerezhetnek.


A fordulókon belül mindkét fél felváltva játszik ki kártyákat, amikkel toboroznimozgatni vagy felfrissíteni lehet. Egy kártyának azonban sosem lehet mindkét képességét használni. A toborzással a játékos a saját készletéből helyezhet a játéktérre egységeket, a kártya által meghatározott körzetbe és erősségben, akár 1 egységlapka formájában, akár felosztva az erőt több egységlapka közt. A mozgással bármelyik, lent lévő egységet 1 vagy dupla mozgás során 2 körzettel lehet arrébb mozgósítani. A pihenéssel pedig a korábbi csatákban megfáradt egységekbe lehet új erőt csepegtetni, ugyanis az egységek az első csata után kimerülnek, kimerülten töltött harc után pedig kikerülnek a játékból.


A fordulókon belül pedig az akcióknak kijátszott kártyák fokozatosan léptetik előre a játék naptárát. Minél erősebb egy adott kártya, annál több időt vesz el az év hátralévő részéből, és annál nagyobb ugrásokkal közeledik a játék vége. Ez adja a játék izgalmát, hogy a játékosok egyszerre vívnak csatát a játéktéren a területekért, a nép feletti uralomért és a naptárban a különleges bónusz akciókért.


Lényegében ezek a játék alapszabályai, amiket megfűszereznek még a frakciók vezetőinek képességei mint a blokád átmozgatása, a nép fellelkesítése, mellyel a játéktéren lévő semleges egységeket tudja a játékos a saját oldalára állítani, vagy a kémkedés, amivel az ellenség titkos célja fürkészhető ki, valamint a naptár bónusz akciói, amik bizonyos időkben történnek.


Az Osztályharc tehát egy egyszerű, könnyen megérthető szabályokkal dolgozó, de változatos taktikai mélységgel bíró, 2 fővel vagy akár szólóban is játszható társasjáték. Ha valaki fogékony a történelmi eseményekre, számára rendkívül érdekesek lehetnek a kártyákon szereplő, az év eseményeit bemutató napló- és levélrészletek, beszédek részletei, ám ha valaki csak egy pörgős, izgalmas taktikai játékot szeretne, ahol pirosak mennek ütni a fehéreket, az Osztályharc: Az 1917-es forradalmak kiváló választás lehet.


Te hogyan írnád újra a történelmet?


Angol nyelvű játékszabály



Angol nyelvű ismertető

Nincs más termék ebben a sorozatban.

Értékelések

Ehhez a termékhez még senki nem írt értékelést, véleményt.
Ha ismered ezt a játékot, értékeld és oszd meg véleményedet a többiekkel, segíts nekik a választásban. He tetszik a játék, akkor azért, hogy minél többen játszák, ha nem tetszik, akkor azért, hogy nehogy véletlenül megvegyék.

Értékeld ezt a terméket és írd meg a véleményedet

Ehhoz először be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál itt az idő. Aztán gyere ide vissza és folytasd a véleményed megírását.Bejelentkezés & Regisztrálás

Szállítás bárhová

Ingyen szállítás Magyarországon belül 18000,- fölött.

Rendelés telefonon vagy neten

Bármikor lemondhatod

Fizetési lehetőségek

Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással

60 napig teljes áron

Beszámítjuk bontatlan játékodat

A Tarsasjatekok.com kiemelt partnere!