Rettegés Arkhamban

Új Társasjáték - Alapjáték, van hozzá kiegészítő
 4.8
25 értékelés
Próbáld ki otthon azokkal, akikkel játszani fogsz
Azonnal kipróbálható

A kipróbálásról itt olvashatsz.

Kártyavédő, hogy "örökké" tartson

Játék közben a lapok sérülnek és kopnak a legkönnyebben. Ne felejts el kártyavédőt választani hozzájuk!
Válassz kártyavédőt
Standard: általános használatra
Kártyavédő - Swan 60*90 mm Standard (160 db-os) 2 db Kártyavédő - Swan 43*65 mm Standard (160 db-os) 2 db
Össz ár: 3960,- Ft

Prémium: igényes játékosoknak
Kártyavédő - Swan 60*90 mm Premium (100 db-os) 2 db Kártyavédő - Swan 43*65 mm Premium (100 db-os) 2 db
Össz ár: 3960,- Ft
  • Rövid leírás
  • Tulajdonságok
  • A sorozat többi darabja
  • Vélemények

Féltél már valaha az életben?

Ha azt hiszed igen, akkor itt az ideje, hogy csalatkozz...
A Rettegés Arkhamban játék minden képzeltedet felülmúlja és még tovább is lép rajta.
Együttműködő játék, gyönyörű képek, hangulatos szövegek és rengetegszer újrajátszható. De ne szaladjunk ennyire előre.

Arkham és a Cthulhu mítosz

Ha nem tudod mit jelent a Cthulhu, ki az a H.P. Lovecraft, ne keseredj el.
A Rettegés Arkhamban teljesen élvezhető mindezek nélkül is, csupán a különböző helyszínek és szörnyek lehetnek ismerősek azoknak, akik már régebben is találkoztak Lovecraft könyveivel.
A kártyákon rengeteg szöveg szerepel, mind azért hogy megfelelően sötét és félelmetes hangulatot teremtsen a játékhoz.

Mit jelent az, hogy "co-operative"?

A játékmenet nem a szokványos mindenki saját magáért elvet követi, ahol a játékosok egymás ellen tevékenykednek, hanem egy merőben más hozzáállásba enged bepillantást.
Arkham városában vállt-vállnak vetve kell neked és társaidnak megkűzdenie az ocsmány szörnyekkel és uraikkal.
A társasjáték a játék folyamán folyamatosan generálja azokat az eseményeket (dimenziókapuk nyitása, szörnyek mozgatása és egyéb meglepetések), melyek akadályoznak titeket.
A játék kétféleképpen érhet véget. Nyer a csapat és sikerül megfékezni a Nagy Öregek egyikét, vagy elbuktok és a játék a győztes.

Nyomozás

Mint Arkham városának lakosa az lesz a feladatod, hogy megtisztítsd a várost a szörnyektől és a dimenzió kapuktól, melyek a szörnyeket a városra szabadítják.
Arkham városában mozogva kell nyomokat gyűjtened, szörnyeket kikerülnöd, legyőznöd és megtalálni a dimenzió kapukat, hogy lezárhasd őket.
Ám ahhoz, hogy lezárhass egy dimenzió kaput át kell lépned rajta és vissza is kell jutnod, hogy utána az Ősök jelével le tudd pecsételni és végérvényesen lezárni. Mindeközben a társaid is azon lesznek, hogy ez sikerüljön nektek.


Rendszer

A dobókocka játsza a főszerepet abban, hogy eldőljön egy cselekedetedről (varázslás, szörny kikerülése, harc), hogy sikeres volt-e avagy sem.
Ám könnyedén befolyásolni lehet a dobás sikerességét azzal, ha okosan használod nyomozód képességeit, felszerelését.
Ráadásul mivel csapatjátékról van szó, ezért a különböző tevékenységeket mindig a csapaton belül arra bízhatjátok, aki a legjobban ért hozzá.

Küllem

A tábla hatalmas, színes és elsőre átláthatatlan. Ám ahogy megismered a szabályokat máris mindent tisztábban fogsz látni rajta.
A kártyák szintén színesek és hátoldaluk alapján könnyedén megkülönböztethetőek és azonosíthatóak, hogy melyik paklit is képezik. Ráadásul a rengeteg hangulati szöveg és idézet remek hangulatot tud teremteni.
A dobozban még töménytelen mennyiségű jelzőt találhatsz, melyek a játékhoz szükségesek.

Soha véget nem érő játék!

Az alapjáték is sokszor újrajátszható, melyről a 16 különböző nyomozó, a 8 főellenség és a kártyák gondoskodnak, hiszen nem valószínű, hogy kétszer egymás után ugyanabban a sorrendben húzzátok őket.
A készítők pedig még kiegészítőkkel is kedveskedtek a játékosoknak:

  • Curse of the Dark Pharaoh
  • Dunwich Horror
  • The King in Yellow
  • Kingsport Horror
  • The Black Goat of the Woods
  • Innsmouth Horror
  • The Lurker at the Threshold
  • Miskatonic Horror

Kiknek Ajánljuk?

Ha valami újra vágysz, szereted a horrort és nem riaszt el a rengeteg jelző, akkor biztos nem fogsz csalódni benne. Baráti társaságokban biztosan nagy sikert arat, ráadásul akár egyedül is játszható!



A magyar nyelvű szabályok megtekintéséhez kattints ide!

Rettegés Arkhamban

Szabály a dobozban:Magyar
Szerzők: Kevin Wilson,
Richard Launius
Kiadó: Delta Vision
Kiadás éve: 2015
Szükséges nyelvismeret: Magyar nyelvű
Sorozat: Arkham Horror játékok
Címkék: Fantasy, Típus: Kooperatív,
25 értékelés alapján

4.8

A pontok átlaga

  • 20
  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
Írd meg a véleményedet
Ehhoz először be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál itt az idő. Aztán gyere ide vissza és folytasd a véleményed megírását.Bejelentkezés & Regisztrálás
  • Sry, 13 végzetjelző lesz Hasturon. Akkor ugye 13 sikert kell dobni összesen.
    Innen le lehet tölteni magyar nyelvű szabálymagyarázatot http://member.rpg.hu/thaur/tarsaskor/arkhamfaq.pdf Kevin Wilson válaszolt a játékosok kérdéseire a játékkal kapcsolatban.

  • Csak dicsérni tudom. A Co-operative jelleg olyan játékosokat is odaragasztott az asztalhoz, akik amúgy fanyalogni szoktak a társasokra. A legelső 2-3 menetben nagyon lealázott minket a főgonosz, de amikor ráéreztünk...akkor is csak egy hajszál választott el a csúfos buktától. :) Kíváló minőségű és hangulatos játék. Kötelező darab.

  • Nekem is volt szerencsém kipróbálni az Arkhamot, nem is egyszer. Tényleg nagyon összetett, elég változatos és igen nagy összjátékra van szükség ahhoz, hogy győzni tudjanak a játékosok. BUT! Nálunk sajnos többször is előfordult az, hogy egy határozottabb illető, átvette az irányítást és mindenki helyett gondolkozott. Így a játék hangulata gyorsan leromlott. Egy, esetleg két ember diktált és számolt, a többiek meg megfelelően léptek. Ez az eset egyébként a Scotland Yardnál is gyakran előfordult. Gondolom ez nem minden társaságban fordul elő, de nálunk gyorsan megölte a játékot. Így a társaság hamar áttért a Battlestar Galacticara. Mindenkinek ajánlom, szerintem jobb az Arkhamnál. Első sorban azért, mert abban vannak árulók is...
    Visszatérve az Arkhamra, nekem tetszik a játék, de bőven akadnak sokkal jobb társasok is.

  • Nagyon jó party játék 3-8 főre (1-2 játékosnak is jó de csak ha több karaktert visznek, összesen 1-2 karakterrel nincs esély se a 6 kapu lezárására ősi jellel, se az összes kapu becsukására egyszerre, ergo csak a mérhetetlen vén legyőzése marad)
    Rendkívül összetett játék, sok lehetőséggel, és habár minden a kockadobásra és szerencsére épül, viszonylag kiszámítható a játék. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

  • Nagyszerű játék, sok fordulattal, minden játék teljesen más volt eddig, más nehézséggel, hosszal. Ketten is jó élmény játszani, de legalább 2 karaktert vigyen akkor egy ember. A kivitelezése hangulatos, viszont kell hozzá egy billiárdasztal vagy egy franciaágy.

  • Nagyszerű játék, bármi megtörténhet benne! A múltkor például Mária nővért, aki egyébként apáca, az erdőben jól megverték, miközben megpróbált ellopni egy gépfegyvert... :)
    Minden játék teljesen más, többször is az utolsó pillanatokban dőlt el a dolog, felfokozott izgalmak közepette. Mit mondjak, eddig ritkán nyertünk, és akkor még finoman fogalmaztam... A szabályok első pillantásra kicsit bonyolultnak tűnhetnek, de ez hamar megváltozik. Utána már nagyon bonyolultnak tűnnek. De megéri elsajátítani őket, nagy kaland minden egyes rettegés!

  • Nagyon régóta játszunk már ezzel a játékkal, a szabályrendszert hosszú volt megtanulni, de egyáltalán nem bonyolult. Tulajdonképpen minden megvan benne, ami egy jó társashoz kell, hangulatos elemek, jó grafika, rengeteg lehetőség, a szerencsének több ízben is nagy szerepe van, szerencsére soha sincs semmi veszve, hiszen ez egy csapatjáték. Még ha ki is alakul némi versengés, az ember inkább segít, mint árt vele. Mindenkinek ajánlom, az alapjáték is kitűnő szórakozás, hát még ha hozzáteszem, hogy C. G. Jennings jóvoltából a játékhoz akármilyen pc-n elkészített kártyát (vagy akár táblát) is használhatunk.

  • Elképesztően jó játék... mindazoknak tudom ajánlani, akik imádják a társasjátékokat és egy pocsék időjárás esetén nem a TV és nem a PC mellett töltik el magányosan az időt... Minden meg van benne amire egy klasszikus horrornak szüksége lehet... Nagyon jó időtöltés ... csak sajna munkába is kell menni néha...

  • A hangulat tényleg jó, de a játékban igencsak erősen dominál a szerencse. Taktikázni nem nagyon lehet, minden attól függ milyen lapokat sikerül felhúzni és mennyi jó dobást sikerül kivitelezni. A történet sodra viszi magával a játékosokat, nem igazán lehet érdemben beleszólni a játékmenetbe. Vagy jót dobsz és OK vagy nem sikerül egy dobás és jó hosszú időre kifekhetnek a karakterek. Volt olyan játék, amiden összesen 2x tudtam lépni a karakteremmel. A többi időben masszívan feküdtem. És nem a taktikán múlt a dolog, hanem a szerencsétlen laphúzásoktól és 2-3 sikertelen dobástól, pedig elég jól indult a dolog. Nem lehet okoskodni, vagy jót húzol, jót dobsz és akkor van esélyetek nyerni, vagy rosszat és akkor bukta.

  • Lovecraft rajongójaként tudtam, hogy előbb-utóbb beruházok ebbe a játékba, és nem bántam meg pedig nem ma került az üveges szekrénybe.

    Ez a játék nem a \"játszunk gyorsan valamit\" kategória tagja. Így jó munkásemberként már ritkábban kerül le a polcról, mint időmilliomos egyetemista korunkban. A játék ugyanis 2-10 órára is rúghat, és ebben még nem is volt benne az előkészületi idő. Márpedig szentelni kell erre is időt, hiszen a doboz úgy meg van tömve, hogy megvétel után jobb ha két szatyorban viszi az ember, nehogy leszakadjon. Szerencsére a játék nem csak mennyiségi hanem minőségi is: Minden egyes darabja remekmű... lenne, de táblával nem sikerült teljesen kibékülnünk, és nem csak azért, mert kicsit fura a szaga még két év után is (a tiétek is büdös?) hanem valahogy elvész a városban játszás érzése a térképen.

    A szabályok értő tanulmányozása után, még két fontos feladatunk van: Egy, hogy megbeszéljük, ki mire figyel: Ki pakolja a végzetjelzőt a mérhetetlen vénre, ki adogatja a tárgyakat, ki kezeli a helyszínkártyákat stb., illetve ki kell választani a karaktereket. Lehet választani, vagy véletlenül húzni, vagy véletlenül választani.

    Hogy a játékban nagy-e a szerencse szerepe, arra válasz egyértelműen az, hogy igen és nem.
    A játékban kockákat használunk, minden jelentősebb próba megtételéhez, de ez a szerepjátékos múlt miatt alakult így. Másrészt ez nem ugyanaz az, mint amikor Rizikóban a kétfős védősereg legurítja a tábláról a 20 egységből álló támadó fősereget. Mivel a játékosok együtt játszanak a játék ellen, így együtt szenvednek a rossz gurításoktól, és együtt örvendenek minden dupla hatosnak a sörétes puskánál, és nincs anyázás utána. Aki ezzel együtt tud élni, az biztosan jót fog játszani, ha rászenteli az idejét.

    Az pedig nagyon fontos, hogy sok időt szenteljünk a játéknak, és fontos, hogy meglegyen a hangulat. Egy szeles/viharos éjszaka, félhomályos szobában, az Alone in the Dark 5 zenéjére játszva ezerszeresére fokozódik a játékélmény, míg a \"Laci te küldd le a ghoulokat, meg a mániákust, Feró szerezz ősi jelet, én meg majd csinálok valami, csak menjen már!\" mentalitással a játék lényege veszik el.

    Ha valakit nyomaszt az állandóan szorító idő, a megoldhatatlannak tűnő kihívások, a több szörny, mint lőszer érzése, azt üdvözöljük Lovecraft világában...

Szállítás bárhová

Ingyen szállítás Magyarországon belül 0,- fölött.

Rendelés telefonon vagy neten

Bármikor lemondhatod

Fizetési lehetőségek

Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással

60 napig teljes áron

Beszámítjuk bontatlan játékodat