A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
 Hétfő-Péntek 12-19-ig: +3630/3632 344
  Hétfő-Péntek 12-19-ig: +3630/3632 344 
								Ez egy bontott, használt játék, amelyet korábban kölcsönzésre elvittek. A bontott játékok állapotát folyamatosan figyeljük és felülvizsgáljuk, és a beltartalom állapota alapján látjuk el kedvezményekkel. A doboz külsején előfordulhatnak nyomódások vagy polckopás. A játék megrendelése esetén a beltartalmat még egyszer átnézzük és az alkatrészeket megszámoljuk. Ha valamilyen hibát vagy hiányzó alkatrészt találunk, arról mindenképpen tájékoztatunk.
A játék: Nyelvfüggetlen
Játékosszám: 1-4 játékos
Játékidő: 120 perc
Ajánlott: 14 éves kortól
Hozzávetőlegesen Kr.e. 3100 körül alapították a Nílus-deltától délre fekvő Men-Nefer (görögül Memphis) városát, mely kilenc dinasztia uralkodása alatt az ókori Egyiptom fővárosa és a bolygónk akkori legnépesebb városa volt. 1979-ben az UNESCO Világörökség részévé nyilvánították, elsősorban világszerte ismert nekropoliszai és az olyan piramiskomplexumai miatt, mint Abu-Szír, Szakkara, Dahsúr vagy Gíza.
A Men-Neferben (görögül Memphis) az ókori Egyiptom egyik legfényesebb korszakát élhetitek át, miközben az egyiptomi kultúrára jellemző feladatokat hajthattok végre: ismereteket szerezhettek az Élet Házaiban, hajózhattok és kereskedhettek a Níluson, gyönyörű szfinxeket emelhettek és hozzájárulhattok hatalmas piramisok építéséhez. Felajánlásokat tehettek Ptah Nagy templomában, bebalzsamozhatjátok a nemesek holttesteit, hogy a túlvilágra indulhassanak, és ügyelnetek kell arra is, hogyan haladtok át ezen a földi világon, hogy Ozirisztől bebocsátást nyerjetek a túlvilág régóta áhított mennyei paradicsomába.
A játékban 3 korszakon keresztül (I., II. és III.) akciókat fogtok végrehajtani és fejleszteni, akciótáblákat aktiváltok és tanítványokat fogtok küldeni az Élet Házaiba, a játék különböző céljainak elérése érdekében. Minden alkalommal, amikor aktiváltok egy tanítványt az Élet Házában, a kapcsolódó akció végrehajtása mellett továbbhaladtok az adott Ház mesterségsávján is, így a jövőbeli látogatások erősebb akciókat eredményeznek majd! Minden korszak végén pontozzátok a játék különböző céljait: a belépés az öröklétbe, az Aaruba, a kereskedelmi szerződések, a Holtak városa/ Nekropolisz, az obeliszk, Hufu (görögül Kheopsz) fáraó Nagy piramisának építése és a királynők piramisai részeket. A harmadik, egyben utolsó korszak után kerül sor a játék győztesének kihirdetésére.
 
						