A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A galaxis peremét nem a Birodalom vagy a sithek uralják. Itt a gengszterek, rablók, fejvadászok, az alvilág kezében van minden. Itt a kreditek mondják meg, hogy ki vagy. Egy régi adósság, menekülés a Birodalomtól, esetleg csak a véletlen miatt, de mind itt köttök ki a galaxis peremén. Hogy ezután mi lesz? Az már csak rajtatok áll!
A főszereplők
Ezt tovább színesíti a fejlesztett kockák, nehezítések, esetleg az erő használata. Előfordulhat egy olyan abszolút siker, hogy nem csak az aszteroidát kerülted ki, de sikerült eltalálnod egy nagyobb darabot úgy, hogy az üldöző arcába robban. Persze lehetsz annyira szerencsétlen is, hogy nem csak megsérül a hajó, de létfenntartó berendezések is tönkremennek, így a perceitek meg vannak számlálva.
Kockák, térképek, jelzők
Star Wars RPG (Edge of the Empire, Age of Rebellion, Force & Destiny)
Tanulhatóság: 3/5
Ár/élmény arány: 4/5
Újrajátszhatóság: 5/5
Játékidő: 120-180 perc (meg amennyivel több, ha több alkalommal játszunk…)
Játékosszám: 3-5 (több is lehet, de 6-7 fölött már rontja az élményt)
Aki játszott már asztali szerepjátékokkal, annak ez sem lesz nehéz, habár egyedi szabályrendszere van, ami miatt csak még élethűbb és átélhetőbb a játék. Először is szükség lesz egy mesélőre, aki elmondja a történetet (vagy az előre megírtat, vagy a sajátját), a többiek pedig játékosok lesznek.
Elég nehéz általánosságban beszélni a játék menetéről, mert ez egy RPG, minden játék egy külön történet, ahol a mesélő fantáziája bármeddig szárnyalhat, habár neki mindenkinél jobban kell ismernie a szabályokat. Rengeteg fajta kocka van és mind másra jó, a kalandok szakaszokra vannak felosztva, ahol van szerepe az Erő sötét is világos oldalának.
Előnyök: Elég egy játékot megvenni (habár az is elég drága), de ha egy megvan, minden megvan, csak a szabálykönyv kell. Onnantól kezdve a játékosok maguk is megalkothatják egyedi karaktereiket és a mesélő írhatja saját sztoriját. Eredetileg a világos oldalon harcolnak a PC-k, de persze ez is a mesélőtől és tőlük függ, lehetnek akár birodalmiak is, ha olyan a sztori. Végtelen lehetőségek, SW élmény bárhol, bármikor.
Hátrányok: Elsőre nehéz a szabálykönyv és minden apróság ismerete problémát okoz, de cél a játékélmény, nem baj, ha nem megy minden elsőre. Aki szereti a kötött szabályokat, az ne játsszon ezzel, mert nem fogja elég szabályozottnak találni és persze nincsenek előre megalkotott makettek, meg hasonlók, szóval a fantázián múlik minden.
Összegzés: Egy játék is elég a három közül, nagyon jó RPG, de idő kell a megtanulásához, akkor viszont bármennyiszer lehet új kalandokat átélni.