A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Március 29-én pénteken ZÁRVA, 30-án szombaton NYITVA (10-18-óráig), április 1-én hétfőn pedig ismét ZÁRVA vagyunk. Mindenkinek boldog nyuszit!
Büszke bajnokom! Olyan feladatra jelöllek ki, melynek végén vagy dicsőség vagy csúfos halál vár rád. Tudom, nem fogsz meghátrálni, és Yvorl dicsőségére sikerrel jársz majd. Mélyen be kell hatolnod az Átokmezsgyére, hogy felkutasd egy renegát nemesdré ...
Az észak-gerondari Senki Földjét jobb messziről elkerülni. Vad, érintetlen táj, ahol különös, meghatározhatatlan fajtájú teremtmények lenek prédára. Aki erre a feltérképezetlen területre téved, ritkán tér vissza. Szörnyű történetek kelnek szárnyra az ...
Miután kemwelli seregek meglelték és kifosztották Scyssath isten legendás kincseskamráját, Kemwell déli határait soha nem látott nagyságú gyíkember seregek rohamozták meg. Mioku király hasztalan kért segítséget Yumadántól, így az ország magára maradt ...
Az Elátkozott Rengetegről aggasztó hírek érkeznek. Az erdőn átvezető kereskedőút régóta nem biztonságos, néhány települést ismeretlenek felperzseltek, az erdőjárok soha nem szörnyeket véltek látni a sűrű bozótban, s bizony nem múlik el nap anélkül, h ...
Khittara végtelen sivatagai mélyén ezernyi titok lappang. Kevesen merészkednek oda önszántukból, s még kevesebben térnek élve vissza. Neked eszedbe sem jutna ilyen botorság, ám a sors szeszélye folytán mégis kénytelen vagy elfogadni egy ajánlatot... ...
Miközben a Holló Birodalom elkeseredett harcot vív Cza Vza boszorkánymestereivel, a birodalom mágusai minden erejüket megfeszítve keresik az ellenszert a boszorkányok által megidézett halálontúli lények ellen. Khardak Mágusai már jelentős előrelépése ...
Gerondar déli részén, a Kondor Birodalomban kevesen vannak, akik nem ismerik az orkok egyik legrettegettebb törzsét, a Véreskezűeket. Számtalan becstelen és rémisztő tett fűződik a nevükhöz, s ellenségeiknek se szeri, se száma. Néhány hónappal ezelőt ...
Amikor a Kapu kitárul a Káosz Létsíkjára, és eljő a Jégnász ideje, megnyílik a Tizenharmadik sík, s a Rémkirály feléled palotájában. S ha ez bekövetkezik, rettenetes idők jönnek a világra, mert a Kaput bezárni csak az Istenek lennének képesek együ ...
Évszázadokkal ezelőtt az emberek a Sárkánykarddal csaknem teljesen kiirtották a sárkányokat, így végre megszabadultak nagytestű ellenségeiktől. Az évek gyorsan teltek, s senki sem emlékezett már a sárkányokra, amikor egy komor reggelen egy hatalmas t ...
Egy gigászi sárkány tartja rettegésben az Amdur Királyságot. Hiába indulnak bajnokok a hatalmas féreg elpusztítására, egy sem tér vissza élve közülük. A bestia sorra perzseli fel a falvakat, és az állatok mellett jócskán szedi áldozatait az emberek k ...
Egy szép reggel arra ébredsz, hogy a királyi főmágus zörget a szobád ajtaján. Hamarosan megtudod, hogy a Központi Laboratóriumból egy nagy hatalmú szellem szabadult el a palotában - amely képes beköltözi más teremtmények testébe, s az irányítása alá ...
A Meirani Testőrgárdisták hadnagya vagy. Specialitásod a különlegesen nehéz és veszélyes feladatok teljesítése, akár távoli vidékeken is. Amikor a parancsnokod maga elé hívat, már tudod, hamarosan ismét útra kell kelned, mert Meiran érdekei úgy kíván ...
Bessith város lakói mostanában elég sok bajjal kénytelenek szembenézni. Nem elég, hogy rossz a termés, az árak meredeken kúsznak felfelé... de még egy emberevő óriás is megtelepedett a közelben, akinek rendszeresen áldozniuk kell, máskülönben az óriá ...