A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Miben különböznek ezek a társasjátékoktól? A társasjáték tipikusan egy teljes, mindent egy dobozban tartalmazó élmény. Ezzel szemben a terepasztalos játékok gyűjtögetni valók és nem a dobozban található táblán, hanem valamilyen terepasztalon (vagy csak egy szimpla asztalon vagy akár földön) játsszuk. Itt a fókusz a miniatűr figurákon van, amik többnyire összeszerelést és festést igényelnek, mielőtt játszani tudsz velük.
Játék közben a lapok sérülnek és kopnak a legkönnyebben. Ha szeretnéd, hogy "örökké" tartsanak, akkor erre találták ki a kártyavédőket. Ez egy fólia tároló, amibe csak bele kell csúsztatnod a kártyát. Nem ragad bele, bármikor kiveheted belőle, de óvja a kártyát a keverés és használat közbeni kopástól és sérüléstől.
Prémium: a legvastagabb 80µ, első pár használatnál kicsit csúszós. Általában 100db/csomag
Medium: közepesen vastag 50µ, érzésre közelebb van a prémiumhoz. Általában 120db/csomag
Standard: vékony 30µ, első pár használatnál kicsit ragad, érzésre kicsit celofános. Általában 160db/csomag
Szeretnél valami extrát a játékodhoz, hogy még egyedibb legyen? Válaszz a 3d nyomtatott alkatrészek, matricák, fém érmék és playmatek közül.
Hogyan nem fognak széthullani a dobozban a tokenek és a kártyák? A legteljesebb megoldás a játékhoz tervezett insert (dobozrendszerező), ami a játék minden komponensének biztosít kialakított helyet a dobozban. Ha ennél kevesebbel is beéred, de gyorsítani szeretnéd az elő- és elpakolást, akkor az átlátszó, zárható tasakokat vagy az átlátszó műanyag dobozokat javasoljuk a tokeneknek és kártyatartó dobozokat a kártyáknak.
Minden szerepjátékos elengedhetetlen kellékei a kockák. Legyen szó teljes kocka készletekről, azonos tematikájú különböző oldalszámú dobótestekkel, vagy egyesével válogatott kockákról. És a következő kérdés, hogy hogyan tárold őket? Tarthatod szövet szütyőkben vagy bőrpoharakban, ami rögtön a dobásban is segít. Erre egy másik jó megoldás a kockatorony, amin átejtve a kockát, garantáltan jól megpörög, mielőtt kiesik belőle.
0
A pontok átlaga
Dél-Amerika, Peru
napjainkban
Sikerült foglyul ejteni az Idegent, az emberek megnyugodtak. A kutatók folytathatják kísérleteiket, miközben a kampák békeszerződést kényszerítenek ki a kijotóktól. Ám az őserdő továbbra is veszélyes hely, ráadásul újabb halálesetek borzolják a kedélyeket. Rejtélyes körülmények között eltűnik két dzsungelkatona. A táborparancsnok Christopher Fargast, a fehér kampát kéri meg, hogy segítsen a felkutatásukban.
A kampák azonban nem egészen azt találják, amire számítottak. Összemarcangolt testek helyett csupán egy tisztára nyalt koponyát és egy fél marék hamut, valamint néhány rendkívül különös nyomot, melyet a dzsungelt a tenyerüknél is jobban ismerő kampák sem képesek azonosítani.
Mintha nem is földi teremtmény hagyta volna azokat...
S bár az egyik veszély elmúlt, helyette itt van egy másik.
A világűrből előbukkan egy űrhajó, fedélzetén az Idegen ősi ellenségeivel, a ramoryanokkal. Az újonnan érkező földönkívüliek vérszomjasabbak az Idegennél, s a fehér kampa rádöbben, egyetlen esélye van csupán a megfékezésükre: ha ráveszi az Idegent az együttműködésre.
Azonban egy démonnal nem lehet megállapodást kötni.
Vagy mégis?
Ingyen szállítás Magyarországon belül 18000,- fölött, kizárólag GLS szállítás esetén.
Bármikor lemondhatod
Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással
Beszámítjuk bontatlan játékodat