A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Miben különböznek ezek a társasjátékoktól? A társasjáték tipikusan egy teljes, mindent egy dobozban tartalmazó élmény. Ezzel szemben a terepasztalos játékok gyűjtögetni valók és nem a dobozban található táblán, hanem valamilyen terepasztalon (vagy csak egy szimpla asztalon vagy akár földön) játsszuk. Itt a fókusz a miniatűr figurákon van, amik többnyire összeszerelést és festést igényelnek, mielőtt játszani tudsz velük.
Játék közben a lapok sérülnek és kopnak a legkönnyebben. Ha szeretnéd, hogy "örökké" tartsanak, akkor erre találták ki a kártyavédőket. Ez egy fólia tároló, amibe csak bele kell csúsztatnod a kártyát. Nem ragad bele, bármikor kiveheted belőle, de óvja a kártyát a keverés és használat közbeni kopástól és sérüléstől.
Prémium: a legvastagabb 80µ, első pár használatnál kicsit csúszós. Általában 100db/csomag
Medium: közepesen vastag 50µ, érzésre közelebb van a prémiumhoz. Általában 120db/csomag
Standard: vékony 30µ, első pár használatnál kicsit ragad, érzésre kicsit celofános. Általában 160db/csomag
Szeretnél valami extrát a játékodhoz, hogy még egyedibb legyen? Válaszz a 3d nyomtatott alkatrészek, matricák, fém érmék és playmatek közül.
Hogyan nem fognak széthullani a dobozban a tokenek és a kártyák? A legteljesebb megoldás a játékhoz tervezett insert (dobozrendszerező), ami a játék minden komponensének biztosít kialakított helyet a dobozban. Ha ennél kevesebbel is beéred, de gyorsítani szeretnéd az elő- és elpakolást, akkor az átlátszó, zárható tasakokat vagy az átlátszó műanyag dobozokat javasoljuk a tokeneknek és kártyatartó dobozokat a kártyáknak.
Minden szerepjátékos elengedhetetlen kellékei a kockák. Legyen szó teljes kocka készletekről, azonos tematikájú különböző oldalszámú dobótestekkel, vagy egyesével válogatott kockákról. És a következő kérdés, hogy hogyan tárold őket? Tarthatod szövet szütyőkben vagy bőrpoharakban, ami rögtön a dobásban is segít. Erre egy másik jó megoldás a kockatorony, amin átejtve a kockát, garantáltan jól megpörög, mielőtt kiesik belőle.
Szerző: Colfer, Eoin
Kiadó: Palatinus
Kiadás éve: 2008
Sorozat: Artemis Fowl sorozat
Sorozat hanyadik része: 30
A pontok átlaga
Feladó: Colfer, Eoin (kiejtve egyébként „Óven”)
Elküldve: holnap reggel
Címzett: A Világ (a föld alatt és felett)
Tárgy: Üzenet Artemis Fowl hivatalos életrajzírójától
Ha egy fiatal bűnöző-lángelme jó útra akar térni, két szabályt kell figyelembe vennie. 1. Mindig van idő még egy utolsó melóra.
2. Soha, semmilyen körülmények között nem szabad elvállalni „még egy utolsó melót”.
Artemis Fowl lopott tündértechnológia segítségével épített egy új szuperszámítógépet, és már csak az hiányzik neki, hogy rossz kezekbe kerüljön. Úgyhogy amikor rossz kezekbe kerül – a könyörtelen mágnás, Jon Spiro tulajdonába –, Artemis tudja, hogy vissza kell szereznie, máskülönben rémes jövő vár az emberekre és tündérekre egyaránt. Artemist minden irányból veszély fenyegeti, és a testőre gyengélkedik, úgyhogy Pinduri Berkenye századoshoz fordul segítségért. De Berkenye vajon megbízhat-e Artemis Fowlban, az első számú tündérközellenségben?
Higgy nekem, Berkenye. A válasz: nem.
Titkos híved, Eoin Colfer
FIGYELEM: Ez az illető NEM az életrajzíróm. Ő egy mesegyáros, aki szenzációhajhász történeteket ír rólam. Nem erősítek meg és nem is tagadok semmit, ami ezeken a lapokon felmerül. Azonban az ügyvédeim – és a testőröm – résen vannak. Aláírás: Artemis Fowl II