A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
A játék: Angol nyelvű
Játékosszám: 1-4 játékos
Játékidő: 120 perc
Ajánlott: 14 éves kortól
Szerzők: Turczi Dávid, Péter Viktor, Amann Richard, Pócsi István, Frigyes Schőberl, Nick Shaw
Kiadó: Mindclash Games
Kiadás éve: 2018
Sorozat: Cerebria játékok
Üdvözlégy Cerebria világában, mely kezdetben formátlan valójában jön létre az Eredetből. De semmi sem létezhet örökké név nélkül, zabolátlanul. Két szemben álló erő - Derű és Ború – bukkan fel, hogy a világot a saját képére formálja.
Ügynökeik a Szellemek, nagyhatalmú entitások, akik Érzelmeket ébresztenek fel az Öt Birodalomért folyó küzdelmükben: a Motivációk Völgye (Valley of Motives) , az Értékek Fűzfája (Willow of Values), a Gondolatok Hálózata (Network of Thoughts), az Érzékek Bölcsője (Cardle of Senses), és a Vágyak Földje (Land of Desires).
Ahogy befolyásukat birodalomról birodalomra kiterjesztik, Kinyilatkoztatások során építik fel a Személyiséget, maradandó benyomást hagyva Cerebriában. Vajon ki fog uralkodni, Derű vagy Ború? A végkimenetel rajtatok áll.
A Cerebria: The Inside World egy csapatalapú, célorientált, területfoglalós játék, amelynek középpontjában a játékosok által irányított Szellemek és a Cerebria birodalmait irányító érzelemkártyák állnak, melyek mindegyikének saját képességei vannak.
A játékosok Szellemeket irányítanak, erős entitásokat, akik Ború vagy Derű, az emberi természet két ellentétes oldalát képviselik. A Szellemek a körükben legfeljebb három akciót hajthatnak végre. Ezek az alábbiak lehetnek:
Az akciók Akaraterőbe kerülnek, amelyet elsősorban a tábla közepén lévő, folyamatosan forgó Eredet öt Szférájából nyerhettek. Mind a Derű, mind a Ború rendelkezik egy ritka, megosztott csapaterőforrással, az Ambícióval, amely lehetővé teszi számukra a játék legerősebb hatásainak használatát.
A csapatok pontokat szerezhetnek a nyilvános, kisebb célok által (a Szándékok) vagy a játék során dinamikusan változó fő céljaik (a Törekvések) teljesítésével. Ezek pontozása lehetővé teszi a játékosoknak, hogy Ború és Derű Töredékeket adjanak a tábla közepére épített Személyiséghez.
Ezek a Kinyilatkoztatások kulcsfontosságú pillanatok a játékban; Cerebria ugyanis állandó változásban van, de a Töredékek hű lenyomatai maradnak egy adott állapotnak. A játékot az a fél nyeri meg, aki nagyobb befolyást tud gyakorolni a kész Személyiségre, hogy ezzel ő válhasson a domináns erővé Cerebriában.