A Bolt nyitva: Hétköznap 12 -19 -ig, Szombaton 10 -18 -ig Címe: 1067 Budapest Szondi u. 18/a.
Miben különböznek ezek a társasjátékoktól? A társasjáték tipikusan egy teljes, mindent egy dobozban tartalmazó élmény. Ezzel szemben a terepasztalos játékok gyűjtögetni valók és nem a dobozban található táblán, hanem valamilyen terepasztalon (vagy csak egy szimpla asztalon vagy akár földön) játsszuk. Itt a fókusz a miniatűr figurákon van, amik többnyire összeszerelést és festést igényelnek, mielőtt játszani tudsz velük.
Játék közben a lapok sérülnek és kopnak a legkönnyebben. Ha szeretnéd, hogy "örökké" tartsanak, akkor erre találták ki a kártyavédőket. Ez egy fólia tároló, amibe csak bele kell csúsztatnod a kártyát. Nem ragad bele, bármikor kiveheted belőle, de óvja a kártyát a keverés és használat közbeni kopástól és sérüléstől.
Prémium: a legvastagabb 80µ, első pár használatnál kicsit csúszós. Általában 100db/csomag
Medium: közepesen vastag 50µ, érzésre közelebb van a prémiumhoz. Általában 120db/csomag
Standard: vékony 30µ, első pár használatnál kicsit ragad, érzésre kicsit celofános. Általában 160db/csomag
Szeretnél valami extrát a játékodhoz, hogy még egyedibb legyen? Válaszz a 3d nyomtatott alkatrészek, matricák, fém érmék és playmatek közül.
Hogyan nem fognak széthullani a dobozban a tokenek és a kártyák? A legteljesebb megoldás a játékhoz tervezett insert (dobozrendszerező), ami a játék minden komponensének biztosít kialakított helyet a dobozban. Ha ennél kevesebbel is beéred, de gyorsítani szeretnéd az elő- és elpakolást, akkor az átlátszó, zárható tasakokat vagy az átlátszó műanyag dobozokat javasoljuk a tokeneknek és kártyatartó dobozokat a kártyáknak.
Minden szerepjátékos elengedhetetlen kellékei a kockák. Legyen szó teljes kocka készletekről, azonos tematikájú különböző oldalszámú dobótestekkel, vagy egyesével válogatott kockákról. És a következő kérdés, hogy hogyan tárold őket? Tarthatod szövet szütyőkben vagy bőrpoharakban, ami rögtön a dobásban is segít. Erre egy másik jó megoldás a kockatorony, amin átejtve a kockát, garantáltan jól megpörög, mielőtt kiesik belőle.
0
A pontok átlaga
Karr látszólag átlagos életet él: iskolába jár, segít a szüleinek a családi vállalkozásban, és szereti a gyors siklókat meg a droidokat. Ám a fiúnak van egy titka: amikor megérint bizonyos tárgyakat, szörnyű fejfájás tör rá, és elveszíti az eszméletét. A fájdalommal együtt pedig néha látomások is gyötrik – általa soha nem látott teremtményeket és helyeket pillant meg. Szülei attól tartanak, hogy titokzatos betegség támadta meg Karrt, nagyanyja azonban meg van róla győződve, hogy látomásai az Erőtől származnak. Csakhogy sok év telt el azóta, hogy bárki is hallott volna az utolsó Jediről, Luke Skywalkerről. Vajon élnek-e még valahol Jedik, akik segíthetnek Karrnak, hogy megtanulja használni a képességeit? Létezik-e még bárki, aki hajlandó mesélni neki arról, hogy mi történt a Jedikkel? Vagy az Első Rend felemelkedésével párhuzamosan végképp elenyészett az emlékük? Amikor a nagyanyja meghal, és a szülei egy távoli iskolába akarják küldeni, Karr úgy dönt, hogy saját kezébe veszi a sorsát. Maize, a meggondolatlan és szeszélyes lány, valamint RZ-7, a hűséges droid társaságában megszökik otthonról, és beleveti magát a nagyvilágba, hogy megismerje az igazságot. Kalandjai során beutazza a galaxist, és a reméltnél is többet tud meg a Jedikről, és arról, hogy hol van az ő helye az Erőben…
Ingyen szállítás Magyarországon belül 18000,- fölött, kizárólag GLS szállítás esetén.
Bármikor lemondhatod
Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással
Beszámítjuk bontatlan játékodat