Gorilla Marketing (Angol kiadás)

Új Társasjáték - Önálló játék
  • webrend/images/termek_large/2023/tarsas_2023_roxleygames_gorillamarketing2_lrg.webp
  • webrend/images/termek_large/2023/tarsas_2023_roxleygames_gorillamarketing3_lrg.webp

Tulajdonságok:

A játék kiadása: Angol

A játék: Angol nyelvű

Játékosszám: 3-8 játékos

Játékidő: 40 perc

Ajánlott: 8 éves kortól


Adatok:

Szerző: Adam Wyse

Kiadó: Roxley Games

Kiadás éve: 2023


Értékelések:

0

A pontok átlaga


0 értékelés

Írj értékelést

Próbáld ki otthon azokkal, akikkel játszani fogsz
Nincs raktáron

A kipróbálásról részletesen itt olvashatsz.
Ajandekutalvány

Főemlősök egy reklámügynökségnél!


Adva van egy reklámügynökség, némi problémával. A vezérigazgató szavaival élve, a hiba az "idióta reklámszakembereiben" van. De a céget érintő némileg égetőbb probléma az, hogy épp most rúgott ki mindenkit! Még a 4. utcai járókelők is hallhatták a dühöngő tirádáját, amit azzal az ékes mondattal zárt, hogy "HA MINDENKIT MAJMOKRA CSERÉLNÉK, MÉG AZOK IS JOBB EREDEMÉNYT ÉRNÉNEK EL, MINT TI! IDIÓTÁK!". Egy hónappal később a probléma megoldása pontosan ez lett. Az öreg zsémbes lecserélte az összes alkalmazottját egy rakás gorillára: rád és az ellenfeleidre. Ilyen az 1960-as évek reklámszakembereinek elbűvölő élete.


A Gorilla Marketing egy partijáték, amelyben nevetséges termékeket, filmeket, cégeket, zenekarokat, főiskolai kurzusokat vagy büfékocsikat neveztek el! A játék két fordulóból áll: az 1. fordulóban elnevezitek a dolgokat, a 2. fordulóban pedig megírjátok hozzájuk a reklámszöveget.


Az 1. forduló kezdetén minden játékos kidob egy kategóriát, amit a füzete tetejére ír. A filmes szórólapon például olyanokra lehet számítani, mint Horror, Western, Bűnügyi vagy Felnőtt film. Ezután adjátok át a füzeteket a balra ülő játékosnak, és dobjatok a kockákkal, hogy egy rövidítést alkossatok. A játékosoknak a dobott betűket, a kidobott sorrendben felhasználva kell egy nevetséges, menő, elborult film címét kitalálniuk, ami illik a betűszóhoz és az előttük lévő füzet kategóriájához. Amint a füzeted visszakerül hozzád, itt az idő, hogy a szórólapon szereplő őrült díjak alapján megítéld a legjobb választ, pl. melyik sportfilmnek lehet a "Legalacsonyabb a költségvetése"?, mindezt pusztán a címek, és a szubjektív megítélés alapján. A győztes címet elnyerő gorillák megkapják azt, amire leginkább vágynak: banánt!


A 2. forduló menete hasonló az első 1. fordulóhoz, viszont most reklámszlogent kell írni a nyertes címekhez. A kiválasztott, legviccesebb mondat ismét banánt ér! A legjobb banánt begyűjtő játékos pedig megnyeri a játékot!


  • Vidám és kreatív, igazi csapatépítő móka
  • Még asztalt sem igényel a játék
  • Öröm ránézni a játékra
  • Hatalmas újrajátszhatóságot biztosít a 6 téma szórólap, és a több száz kategória és díj
  • A majmos szóviccek előnyt élveznek, nyilván.

Angol nyelvű játékszabály



Angol nyelvű ismertető

Nincs más termék ebben a sorozatban.

Értékelések

Ehhez a termékhez még senki nem írt értékelést, véleményt.
Ha ismered ezt a játékot, értékeld és oszd meg véleményedet a többiekkel, segíts nekik a választásban. He tetszik a játék, akkor azért, hogy minél többen játszák, ha nem tetszik, akkor azért, hogy nehogy véletlenül megvegyék.

Értékeld ezt a terméket és írd meg a véleményedet

Ehhoz először be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál itt az idő. Aztán gyere ide vissza és folytasd a véleményed megírását.Bejelentkezés & Regisztrálás

Szállítás bárhová

Ingyen szállítás Magyarországon belül 18000,- fölött.

Rendelés telefonon vagy neten

Bármikor lemondhatod

Fizetési lehetőségek

Készpénzzel, Bankkártyával vagy Átutalással

60 napig teljes áron

Beszámítjuk bontatlan játékodat

Írj értékelést!
Az oldal a működéséhez szükséges sütiket használ.