Miben különböznek ezek a társasjátékoktól? A társasjáték tipikusan egy teljes, mindent egy dobozban tartalmazó élmény. Ezzel szemben a terepasztalos játékok gyűjtögetni valók és nem a dobozban található táblán, hanem valamilyen terepasztalon (vagy csak egy szimpla asztalon vagy akár földön) játsszuk. Itt a fókusz a miniatűr figurákon van, amik többnyire összeszerelést és festést igényelnek, mielőtt játszani tudsz velük.
Játék közben a lapok sérülnek és kopnak a legkönnyebben. Ha szeretnéd, hogy "örökké" tartsanak, akkor erre találták ki a kártyavédőket. Ez egy fólia tároló, amibe csak bele kell csúsztatnod a kártyát. Nem ragad bele, bármikor kiveheted belőle, de óvja a kártyát a keverés és használat közbeni kopástól és sérüléstől. Prémium: a legvastagabb 80µ, első pár használatnál kicsit csúszós. Általában 100db/csomag Medium: közepesen vastag 50µ, érzésre közelebb van a prémiumhoz. Általában 120db/csomag Standard: vékony 30µ, első pár használatnál kicsit ragad, érzésre kicsit celofános. Általában 160db/csomag
Hogyan nem fognak széthullani a dobozban a tokenek és a kártyák? A legteljesebb megoldás a játékhoz tervezett insert (dobozrendszerező), ami a játék minden komponensének biztosít kialakított helyet a dobozban. Ha ennél kevesebbel is beéred, de gyorsítani szeretnéd az elő- és elpakolást, akkor az átlátszó, zárható tasakokat vagy az átlátszó műanyag dobozokat javasoljuk a tokeneknek és kártyatartó dobozokat a kártyáknak.
Minden szerepjátékos elengedhetetlen kellékei a kockák. Legyen szó teljes kocka készletekről, azonos tematikájú különböző oldalszámú dobótestekkel, vagy egyesével válogatott kockákról. És a következő kérdés, hogy hogyan tárold őket? Tarthatod szövet szütyőkben vagy bőrpoharakban, ami rögtön a dobásban is segít. Erre egy másik jó megoldás a kockatorony, amin átejtve a kockát, garantáltan jól megpörög, mielőtt kiesik belőle.
This massive, full-color volume is filled with deep resources just for the Delta Green game master.
THE PAST: details on the world and history of Delta Green.
THE UNNATURAL: details on the Cthulhu Mythos, from monsters to hypergeometry to the Great Old Ones, including rules for creating new threats.
THE SCHISM: deep details on the Delta Green organization itself -- or rather, two different Delta Green groups, not always working to the same ends.
THE OPERA: guidelines for creating scenarios, running campaigns, and customizing the setting.
APPENDICES: a ready-to-play scenario, "The Sentinels of Twilight," a Handler-facing glossary, index, recommended media, sample NPCs to use in any game, rules variants, and more.
Ehhez a termékhez még senki nem írt értékelést, véleményt.
Ha ismered ezt a játékot, értékeld és oszd meg véleményedet a többiekkel, segíts nekik a választásban. He tetszik a játék, akkor azért, hogy minél többen játszák, ha nem tetszik, akkor azért, hogy nehogy véletlenül megvegyék.
Értékeld ezt a terméket és írd meg a véleményedet
Ehhoz először be kell jelentkezned. Ha még nem regisztráltál itt az idő. Aztán gyere ide vissza és folytasd a véleményed megírását.Bejelentkezés & Regisztrálás